Proiectul, cofinanțat din Fondul pentru Azil, Migrație și Integrare (FAMI), a fost implementat, în parteneriat, de către Inspectoratul General pentru Imigrări (liderul proiectului) și Direcția Generală pentru Comunicații și Tehnologia Informației (Partener 1), Inspectoratul Județean de Jandarmi Brașov (Partener 2), Direcția Generală de Protecție Internă (Partener 3), Inspectoratul General al Poliției Române (Partener 4), Inspectoratul General al Poliției de Frontieră (Partener 5), Inspectoratul General al Jandarmeriei Române (Partener 6).
Obiectiv general: Creșterea performanței structurilor MAI cu atribuții în gestionarea și combaterea migrației ilegale, precum și a calității serviciilor oferite, prin modernizarea și consolidarea sistemelor de comunicații ale IGI și asigurarea unui grad de reziliență îndestulător în caz de dezastre.
Buget total: 48.558.131,70 lei
Cheltuieli neeligibile: 2.988.285,37 lei
Contribuție financiară UE: 34.177.384,75 lei
Contribuția beneficiarului: 11.392.461,58 lei
Buget total – DGPI: 7.010.625,00 lei
Contribuție financiară UE – DGPI: 5.257.968,75 lei
Contribuția beneficiarului – DGPI: 1.752.656,25 lei
Perioada de implementare: 26.11.2021 – 29.03.2024